Merhaba bayanlar 😍😍 ben maalesef geçen ayın 24 de düşük yaptım yani 1 ay 8 gün geçmiş oluyor bgn irtibariyle tüp bebekti kontrollere başka dokturla devam ettim oda düşükten sonda kürtaja da gerek kalmadı sadece agrı kesici vermişti onu bile kullanmadım tüp bebek doktorumun hemşiresine sordum şimdi adet düzenleyici ilaç kıllanmanız gerekiyordu dedi var mı benm gibi böyle sorun yaşayan adetim düzenlidir normalde şimdiye çoktan olmam gerekiyordu acaba düzensizlik mi yaptı yoksa birşey mi var olamıyorum diye de çok gerginim 😌😌