2105_iyiki Elif_alya aynen ben bu hastaneye 18.haftamda filan bşladm haftaya gdnce mutlaka söylüycem sezeryan olmk istedgmi
Elfvli 2105_iyiki direk söyleyebilirsiniz. Ozel hastaneler de genellikle zorlamiyorlar kabul ediyorlar zaten.
2105_iyiki 1prens1prenses1402 bn istege baglı sezeryan olmk istiyorum o yüzden çatı muayenesini bklemek bişi degştrmez bnm içinn ztn niye yptıraym çatı muayenesi
1prens1prenses1402 2105_iyiki belki doktorunuz zorunlu sezaryana çevirir diye bekleyin dedim isteğe bağlı sezeryan 7 bin tl ise zorunlu sezeryan 5 bin tl siz bilirsiniz ama kilosu 3 hafta önde giden bir bebek zaten vajinal doğum olmaz sezeryan dicektir
2105_iyiki 1prens1prenses1402 biliyorum teşekkür ederim ama hastaneye ilk bşladgmda belirttm zaten istege baglı diye ona göre fiyat konuşup anlaşmştm
miranbeyinmothersi 2105_iyiki kilosu iri giderse zaten seni zorunşu sezeryana alırlar canım, erken daha doğum şekline 34 sonra konusursun iriyse 38 sonunda alırlar bana öyle dedi
2105_iyiki miranbeyinmothersi aynen ama zorunlu olmasada istege baglı giricem fiyatı veren hastane yetkilisiyle anlşmştm fiyatı o yüzden zorunlu istege baglı fiyatı önemli değil benim için