Ecrinimleyla Aysegull00 aynen bende bu tuvalete çıkma olayından çok korkuyorum 😕😕 çok zor yanıyo ağrıyo işkence gibi bişey kanıyo öff öff
Aysegull00 Ecrinimleyla zeytin yağ sür rahatlatıyor dunden beri pek cok şey yaptım kesinlikle rahatlatıyor belli bi süre idare etmemiz lazim
BalKaymakk Aysegull00 Ya ne guzel ben daha hic cikamadim tuvalete cok dikisim var inan normal dogumdan ben bile sogudum tek sıkıntım buyuk abdest dikislerim acilicak diye korkuyorum 4 gun oldu düşün yani :/
Aysegull00 BalKaymakk bol bol incir ye cok güzel tuvalete çıkarıyor ve meyve suyu iç ben bunalra hemen çıkmıştım inşallah en kısa zamanda çıkarsın
Aysegull00 Ecrinimleyla He r doktor farklı bişey yapıyor ilac veriyor ama tansiyon ilacı enteresan geldi sezeryan da lavman yapınca tuvalet sıkıntısı oluyo aslında ikisinin de artısı ekşisi var
Neslisss Aysegull00 Canım lavaboya kolay çıkmak için kayısı kompostosu filan yap ekmek princ pilavı gibi karı gıdalar yeme bide normal doğum yapmissin dikisin vardir muhtemelen batikon ile her lavaboya girdikten veya duştan sonra pansuman yap çok rahatlatır geçmiş olsun Insaallah
Aysegull00 Neslisss 1 tanesi düştü dikisimin katı gıda tüketmiyorum çöp şükür biraz daha iyiyim bugun sagolun bu arada
deletedmom503 Aysegull00 O normal dogumda zorlamaktan olusan bagsur tatlim acir evet ben de 20 gun oturamamistim sonra gecti dr soyle kendi dr ilac verir sana
Biology26 Aysegull00 benimde ilk günler baskı vardı sonra geçti. Çok fazla üstünde oturduğum için oldu sanırım. Oturmayın dediler ama bebeğimi emzirirken mecbur oturuyorum öyle daha kolay emziriyorum. Bende antibiyotik kullanıyorum suda eritilen enfeksiyon olmasın diye verdi doktor
Aysegull00 Biology26 bende ilk günden itibaren cok oturdum simdi acısını çekiyorum tecrübe oldu en azından bi daha boyle hata yapmayız
Biology26 Aysegull00 sizin dikişler attı mı acaba attıktan sonra da ağrıyo mu diye merk ettm. Şuan benm çok ağrıyan yerdeki dikişm düşmüş ama çok ağrı yapıyo tekrar yırtılır mı zorlamayla, iyileşmedi mi acaba neden ağrıyodr ki
Aysegull00 Biology26 bugun biraz acıyor aslında ama antibiyotik kullanıyorum belki o sıkıntı varsa onu çözer diye dusunuyorum oturmak ve dar giymek en büyük sıkıntı aslında ama bebek için mecburen oturuyoruz