Bebegimizolsundu Merhaba arkadaşlar çatlatma iğnesi olan var mı bugün üçüncü günüm akıntı falan hiç bir belirti yok çatladığını nasıl anlayabilirim
Snglseyma Bebegimizolsundu havuçta ye cnm 2 3 tane çatlatt yumurtyo ben oldum iğne geçen ay tutmadı çatladıda stresten tutmadı glba iğne herkse belrti yapmaz bnde hç belrti olmdı
Eflal25 Bebegimizolsundu canım bende de olmadı öyle belirti bugün 14 günüm hala olmadım doktorun ne zaman test tapmanı söyle benim doktorum hiç birşey demedi
minigiminannesi03 Bebegimizolsundu geçen ay tutmadı benimkisi kaşık bel ağrısı bulantı vardı bas donmesi
Bebegimizolsundu Eflal25 on günden sonra test yap dedi benim doktorum canım İlişki için birşey demedi ben iğne yapıldığı gün akşamı başladım ilişkiye iki gün baya çalıştık ama Dün gece eşim hastalandı yani bir de 36. Saat diyenler var biz onu tutturamadık ama hayırlısı 🥲
Bebegimizolsundu Eflal25 ben iki hafta sonra test yapmayı düşünüyorum 15 gün sonra İğneden pozitif çıkıyormuş on güne kadar
Snglseyma Bebegimizolsundu yok ya değşyo herkese göre cnm benm hep negtf çktı herksn frklı 14 gün snra ynede yapsanz dha sağlklı herkesn vücudu farkldr hurda brne bşy iyi geldi dye bzede gelmeyeblr o yüzden ümitszlğe kapılmayın çatlaa iğnesi tutmayan çok kşi var rabbmden isteyelm ben artk akışına brktm yoksa bu ortam psklji bozuyor nedne diye insan sorguluyor kednnzi dinleyin
minikmucizemmmmmm Arkadaşlar bende iğnenin 13. günündeyim, adet tarihim 11 Şubat. Geçen ayda iğnenin 16. gününde adet oldum 11 Ocak’ta yani tam günümde oldum. Fakat bu sefer adet tarihime 9 gün var. Kafam karıştı biraz🤔 anlatabildim mi derdimi😂
minikmucizemmmmmm nhkgcgt öyle yapcam geçen ay 12. günde test yaptım pozitif gördüm sonrasında adet oldum bu sefer beklicem gününe kadar
nhkgcgt minikmucizemmmmmm reglini bekle en doğrusu o oluyor ben test yapmayacağım bu ay öyle bi karar aldım bakalm
Bebegimizolsundu minikmucizemmmmmm 12. Günde daha etkisi gitmemiş mi iğnenin nasıl yanıltmış ya en iyisi adetin geçmesini beklemek sanırım
minikmucizemmmmmm nhkgcgt aynen bende en iyisi adetin geçmesi Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🤲🏼🤲🏼