Aysel006 bende ilk zamanlar bırakamadim kendimden nefret ederek ictim ama daha sonra bu sayfada sigara yuzunden bebeğini kaybeden bir annenin yazisini okudum cok etkilendim ve bebeğimi kaybetmek istemiyorum suanda icmiyorum ve inşallah doğumdan sonra da icmem sizde bırakın bence riske atmayın bebeginiz herseyden kiymetli 🙏