Nisann26 Hanımlar, aile hekimi 1 ay aşısından sonra tylol diye bir şurup verdi, fakat bana Calpol isimli ilacı önerenler de var. Ben hangisini kullanayım. Tecrübeli anneler fikir verir misiniz
Defne2018 Nisann26 çoçuklar için se hep calpol kullanılıyo yaş ilerledikçe degişebiliyo diye biliyorum yada içerigini okuyun derim