Stmom Ben kızımı 35+5 te doğurmuştum.Ağrıyla hastaneye gittim 3 cm açılman var ve daha erken ertelememiz lazım dediler.Hastaneye yatış yaptılar 3 gün hastanede kaldım erteleme iğneleri serumlar bebek için akciğer iğneleri derken 3 günde hipertansiyon hastası oldum eve gitmek istiyorum dedim ev yakın olduğu İçin izin verdiler imza atıp çıktım.5 gün sonra tekrar gittim tansiyon düşmeyince doğurtmak zorunda kaldılar suni sancıyla 2.700 doğdu ciğer iğneleri yapıldığı İçin küvezde kalmak zorunda olmadı çok şükür 🙏🏻 0-3 ay kıyafetleri de iyi olmuştu çok az büyüktü şimdi 4 yaşında kızım Arya ve kardeş bekliyor 🥰 Daha çabuk büyüyorlar diyorlar Allah’ın izniyle ♥️