omerim32 Kızlar ben bebegımın harekerlerını kasıklarımda hıssetmeye basladım oturunca karnım ayaklarımın ustune bınıyor sankı. Hareketler karnımın altında bazen gobek delıgı sınırında ya da ustunde oluyor ama agırlık asagıda sızde durumlar nasıl?
ZeEr_09 omerim32 tipkisinin aynisini yaşıyorum canim 35 haftaligim bugun saglik ocağında kontrolüm vardi sordum normal bebek buyudu artık dedi ve bebeğin şekline göre de hareketlerini kasikta ya da göbek dediğinin orada hissedersin dedi.saglikla sihhatle zamanında gelsin bebislerimiz
Deletedmom_33 omerim32 baş aşağı pozisyon da benimki genelde kasıklarda hareket hissediyorum veya göbek deliğinin sağına-soluna toplanıyor. Göğüs altına pek dayanmıyor zaten dayanirsa ittiriyorum rahatsızlık veriyor
iki_minik_annesi omerim32 bende oyle oldugu icin dogum pozisyonunda sanirim diye dusunuyidum ama doktorum ayak gelis dedj
omerim32 ZeEr_09 Deletedmom_33 iki_minik_annesi ozgese-s kızlar sızde de yemek yedıkten sonra mıde agrısı oluyor mu
omerim32 Deletedmom_33 aynen bende gogus altında hıssetmıuorım hep asagılarda doktor bana en son bası asagıda demıstı
omerim32 iki_minik_annesi bende dogum poz dıye dusunuyorum doktor ıkı hafta once bası asagıda dedı ama belkı dönmüştür
Deletedmom_33 omerim32 Hıçkırıkları zaten kasıklarda hissediyorum ben 1 aydır. Kaynanam diyor kafası göğüs altindadir benimki öyleydi. Onunki öyle diye herhalde bizimki de öyle olmak zorunda da 🤣 erken değil mi baş aşağı için diyor 36+4 olmuşum çocuk doğsa doğacak 🤣
ozgese-s 36.haftaya giricem bende benim makat geliş hep göbek deliği hizasında hareket ediyor pek yukarı çıkmıyor oğlum 😂 Sağ tarafa toplanıyor artık kafasımı sırtı mı oraya dayıyor öyle duruyo 😂😂
Deletedmom_33 omerim32 bayadır olmuyor bende. 1 ay önce oluyordu. Çok yiyorsan veya aci vs varsa azalt ben acıyı biraz fazla yediğimde oluyor yine