fatmanur_96 Kızlar 52 kilo ile hamile kaldım suan 9+4 haftalıgım 54 kiloyum iştahım hiç yok yemek yıyemıyorum miğdem aşırı bulanıyo ev yemeği sıcak yemekler görmek istemıyomusun kokusunu almak istemıyorum 🤦🏻♀️
RaYaRY fatmanur_96 prilam kullan canım bende 55 kilo ile hamile kaldım hâlâ 55 im salçalı soğanlı yemekleri yapmamaya çalışıyorum midemi rahat ettircek yogurt çorbası patates haşlaması bu tarz şeyler yiyebilirsin
Ikicocukluana fatmanur_96 38+1 de doğum yaptım toplam 6 kilo almıştım kızım 3 kilo 35 gr doğdu oğlumda 38+2 de 3500 doğdu 16 kilo almıştım
fatmanur_96 RaYaRY Teşekkür ederim covit oldum birde çok zor gecırıyorum ilaç kullanıyorum kan sulandırıcı iğneler oluyorum iyice iştahım gtti karnım da aşırı gaz oluyo çok şişiyo benı rahatsız edıyo oldukça 🤦🏻♀️
RaYaRY fatmanur_96 Gaz sorunu yüzünden neler çektim bir ben bir Allah biliyor kefir aldım her yemeğin yanında onu içiyorum tek tavsiyem bu laktozsuz kefir al canım
ParkAys fatmanur_96 toplamda 10 kg aldim. 60 kg ile hamile kaldim 70 kg ile sezeryan a girdim (40+3) ameliyat sonra 69 kg idim bebis 3050 gr dogdu bunun amnion sivisi var plesentasi var anma masallah hic kilo Kaybetmeden cikmisim 🤪 gaz ve odem cok fazla var Belki ondandir…ins verebilirim bu kilolari 😞esimin yaninda Teyze gibi durmak istemiyorum 😢
gzdeozss fatmanur_96 toplamda 13 kg aldım doğum yapalı 3 ay olacak sadece 2 kilom kaldı kendi kiloma inmeme eğer sağlıklı beslenirseniz doğum sonrası kilonuz kalmaz ve en önemlisi tabiki bol bol su içmek ve emzirmek