AslEry Kuzumm Rabbim en hayırlı zamanda kucağınızı doldursun inşallah 🙏🙏 Lütfen kan pıhtılaşması sorunun varmı baktırmanı tavsiye ediyorum 🙏 Benimde 2 kimyasal gebeliğim vardı.3 cüde pıhtılaşma olduğunu öğrendim..Malesef çok fazla kişide olabiliyor ben bende ne alaka sülalemde kimsede yok dedim ama bende çıktı.Lütfen ihmal etme.. Tez zamanda güzel haberler alman dileğiyle 🙏❤️😘