Momomia Açlık kan şekerim 103 çıktı gebelikte yüksekmiş 95in altında olması gerekiyomuş. Şeker aleti alıp takip etmek zorundayım sanırım. 8 haftamız bitti bu arada. Benzer durumda olan var mı? Sizin kaç çıktı ve doktorunuz nasıl bi yol izledi?
Nazlimom Momomia benimde yüksek cıktı diyetisyene yönlendirdi 10 günlük diyet ve şeker ölçümü yaptim düşmedi insüline başldim
Serife-57 Momomia benimde yüksek çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi sana diyet veriyor ve sabh öğle akşam şekerimi olcuyorum
Melekk-911 Serife-57 liste nasıl doyuyor musunuz? Mümkünse burdan paylaşabilir misiniz? Bende gidecem dahiliyeye 1haftasonra anca randevu var
Serife-57 Melekk-911 hep aynı şeyleri yemekten artık tat alamiyorum ya sabah 8bucukta yumurta peynir domates salatalik zeytin yaninda yeşillik ama ben arada yeşillik yiyorum 10da elma yiyorum öğlen 1de yeşillik yemeği yanında yoğurt 3 4 gibi meyve akşam 6 7 arası çorba yağsız salata yanında ( köfte tavuk balık et ) bunlardan birini seciyorsun tabi sabah öğlen akşam yiyeceklerin yanında 2dilim çavdar yada tam buğday ekmegi