Merhabalar güzel anneler ❣️ bende buraya doğum hikayemi birgün yazcam derdim ve yazıyorum şükür 🤲 inşallah fazla uzun olmadan ve sizi sıkmadan detaylı anlatcam :)) başlayalim bakalım 😌 Günlerdir her gece nezman doğdu doğacak derken ha bugün ha yarın 27.01.2022 de 39+3 de geldi oğluşum. Daha öncesinde hiç bir belirti yalancı sancı yasamadim açıkçası nasıl olurdu sancı bilmiyordum hiç 🙂 Birden otururken akşam 10 gibi sancı girmeye başladı karnıma ama böyle sanki adet olacakmisim gibi dedimki yalanci sancı ama genede dakika tutayım. Sancılar birden belimle beraber ağrılar çoğaldı 10dan 12 ye kadar 20 dakikada bir giriyordu sancılar. Dedimki bi duş alayım geçmezse dedim bebek geliyor doktora koşarım 😌 güzelce dusumu aldm yatağa uzandım ayaklarımı sıcacık tuttum ama faydası yok sancilar 5 dakikada bire düştü bian da eşime dedimki hadi gidelim saat 1.30. Hatta burda bi post actim gidip gitmemekte kararsız kalmıştım iyiki gitmişim 🙂 saat 1.45 gibi ordaydik önce açıklığıma baktılar ben dedim bayağı açıklığım vardır 1cm açıklık dedi doktorlar. Nstye bağladılar sancılarım çıkıyordu yatışımı verdiler. Artık ordaydim ama o kadar çok korkuyordum ki açıklığım uzun sürer sancılar yasiyacam şöyle böyle. Tansiyonum korkudan çıkmıştı doktor eğer düşmesse sezeryana alabileceğini söylemisti ( kızlar sakin heyecan ve panik yapmayın bnmki istemsiz oluyordu düşmüyordu tansiyonum). Saat 4de tekrar kontrol ettiler 2 cm açıklık ben nstye gidip geliyordum her kontrolde tabi. Sancılarım 5dkda bir hala devam ediyordu. Saat 7 de tekrar kontrol ettiler bir anda 5 cm açıklık dediler ama ne yürüyüş yaptım kızlar oda içerisinde ne de başka bişey çünkü tansiyondan dolayı midem bulaniyordu yatıp uyumak istiyordumm mide bulantısından sancılarla birlikte istifar ettim o sıra istifar etmekten olacakki sanırım suyum geldi sızıntı şeklinde ben kaçırdım sandım ama suyum gelmis 🤭 neyse saat 9 oldu zaten 5cm açıklıktan beri travay odasindaydim saat 9da 8- 9 cm açıklık dediler ama ben bukadar çabuk ilerlemesine şaşkın ve mutluydum tabi sancıları nstde yatarak karşılıyordm ve on saniye sürüyordu ama canımı okdr acı gbi yakmiyordu emin olun adet sancinizin bı tık üstü. Suni sancıyla desteklediler artk bir doktorun biri gelip diğeri gidiyordu açıklığa bakiyolardi. Sancılarım desteklenince bı anda arttı doktorlar bakti ki açıklık tam mesanemi boşalttılar suyumu boşaltmaya çalıştılar ama suyum çıkmadı kendiliğinden boşalmıştı. Ikınmaya başladım artık beni yoran tek şey ikinmakti mutlaka ıkınmayi ogrenin kızlar ben çok zorlandım bebeğim sağdan soldan tutyor dedi doktorlar başını görüyordu ama çıkmıyordu ikinmam yetmiyodu. Defalarca ikindiktan sonra bir anda bebeğim gelmeye hazırlandi hemen beni travay odasından alıp doğum salonuna götürdüler. 2defa daha ikindim ve ohh dedim o anın tarifi yok kızlar inanın muhteşem bişey bir rahatlama geliyor insana ve anne oldum diyosunuz artk aci felan kalmıyor 🙂 bebeğim 11.28 de doğdu şükürler olsun ki ama kakasını yutmuştu hemen aldılar yanımdan 😔Kesi ve dikisim oldu malsef kaç dikisim var bilmiyorum Rabbim doğum yapacak herkesin yardımcısı olsun ve isteyen herkese nasip etsin inşallah suan oğluşum yanımda uyuyor ve böyle başka huzur gerçekten yokmuş. Rabbim tek avazda kurtulmayi nasip etsin yardımcınız olsun inşallah. Biraz uzun oldu şimdiden özür diliyorum kbakmayin varsa soracaklariniz tabiki cvplayacagim 🙂 poztifmi degilmi siz karar verin 🙂😁