Kizlar 26 haftaligim rutin kan tahlili verdim beyaz kan hucrelerim cok düşük çıkmış dedi doktor bana gebelik zehirlenmesi olabilit dedi dahiliyeye yonlendirdi tekrar kan verdim bekliyorum hic bir rahatsziligim yok gebelik zehirlenmesi olsa belirrtim olmaz mi lutfen dua edin baana bebegim kucucuk dogsa bile nasil yasar 😢😢😢sabahtan beri agliyorum 😢😢