Bir haftadır covidim ,ilk 3 gün bile daha rahat geçti ama son 4 gündür midem bulanıyor, başım çok sersem,gözlerim hem yanıyor hem akıyor, burnum tıkalı. Öksürüğüm geçti tek düzelme bu.Herkes ilk 3 gün zor geçti yazmış. Ben de mi bir anormallik var ??Daha mi kötü olacağım bu başımın sersemliği geçmeyecek mi doğumuma çok az var ve çok tedirginim.Bu arada 3. Gün itibarı ile kan sulandirici da kullanıyorum hatta bi ara o mu yaptı acaba diye bile düşündüm. Benim gibi belirtileri uzun süren var mi acaba?