Mehtapca06 bende de böyle risklee çikdi doktor diyer testi önerdi istersen yaptir diye eşimle düşündük bişey çiksa bile o bizim evladimiz ona kiyamayiz ondan yaptirmadik ve içim rahat Allahdan.Ultrasonda herşey iy gidyor ense kalinliği haftaya gore grami falan.Yinede Allah bize verdi bizde kabul etdik bişey olmicak insAllah