Merhaba güzel anneler . Bu aralar üşütmüşüz Boğaz ağrısı ve burun tıkanıklığı yaşıyoruz.2 gün önce burundan nefes alamıyorum diye serum fizyolojık yapıp azıcık burnumu zorladım . Omdan beri kızım çok az hareket ettı karnımda şimdi 26 +2 günlüğüz. Azıcık endişelendim. Arada küçük dokunuşlar yapıo o kadar .