annelikyolculugu2875 gaviscon ve rennie duo içen çok arkadaş olmuş, benim doktorum nexium hap verdi ben onu kullanıyorum ama geçenlerde bir arkadaş nexium hamilelere pek önerilmiyor falan demişti. Doktoruma sordum hiçbir sakınca yok içebilirsin diye söyledi. Kızkardeşim de hamile, onun aşırı oluyor mide yanmaları. Gaviscon da rennie de hiç fayda etmedi nexiumla düzeldi o ama dediğim gibi doktora mutlaka danısmak lazım önermeyen doktorlar olabiliyormus ama benimki gönül rahatlığıyla öneririm dedi ben de içiyorum 🤣