Mjhcrgmc ilk gebeliğimde 8 kilo aldım doktordan fırça da yedim 2,5 kg anca doğar bu çocuk hiç mi yemek yemiyorsun dedi .kızım 3,5 kg doğdu.Kilosuna takılmıyorum sağlığı yerinde.Vardır bi vakti saati elbet gelecekler düşündükçe de doğumu engelliyoruz psikolojik olarak 😕allah kolaylıklar versin herkese