Papiiii Mide bulantisi yok,gogus sismedi koyulasmasi ,yok, kramp sanci yok ,bel agrisi yok.Hicbisey yok sadece idrara fazla cikiyorum birde hazimsizliq var azicik, e birde duygusallik o hep vardıı bu kadar.Bir terslik yokdur umarim.Boyle olanlar varmi?
Ozrnftm Papiiii bende aynısını hiç belirtim yok sadece tiksinmek var yarın 8 haftalık oluyorum çok şükür hiç belirtim yok ağırmıyor🙏🏻 Merak etme yaşanalar var
Hanifedurmus Papiiii sakin ol canım her kadının hamileliği bir olmuyor ve daha erken☺️ benim 12. Haftada başladı 4. Ayın sonuna kadar devam etti bulantı hazımsızlık vs.
Papiiii Ozrnftm yani canim bazen dusununce iyi birsey,ama bazende insan imreniyo birsey olsun diyoo.Bende hematom var sukur simdi kanama yok bitdi ama hematkm kaliyomu bitdimi 10 gun kontrolde anlicamm
Happybsrn Papiiii kusmalara,mide bulantısına imreneni ilk kez gördüm,bnce şükür et ama senin daha erken olmayacağı kesin değil,
Ball1903 7-9 hafta arası daha çok başlıyor kasık agrisi falan ilk 6 hafta bende de bir şey yoktu şimdi her kasik ve karın ağrısı oluyor
Papiiii Ball1903 bakalım canım bende gec dollenme vae yoksa ben normalda adet tarihiyle 7 haftalik gebeyim
Papiiii Happymami yaaa))bende adet tarihine gore zsten 7 haftaligim ama gec dollenme galiba ultrasonda az gozukdu bakalım)
Dilish Benim de o hafta da yoktu şimdi 6+5oldum. 1 hatfadır çoğu şeyden tiksindim. Sürekli birşeyler yemek istiyorum tiksindiğim için birşey yiyemiyorum. Kokulardan da tiksindim. Çook zor oluyor böyle olunca. Sürekli halsizlik mide bulantım var. Öyle hiç bir belirti olmamak daha iyi hiç olmazsa rahatlıkla geçer.
Papiiii Dilish ben adet tarihime gore 7 haftaligimda gec dollenme galiba ultrasonda az gozukdu bu sefer tam dogrusunu diycek
Hanifedurmus Papiiii insAllah kolay geçer ben çok zorlandım çünkü bulantı yüzünden yatış bile verdi doktorum 😢 Ama şükür geçti☺️💜
Dilish Papiiii Ben doktora gitmedim ultrasonda ne kadar kaç haftalık olur bilmiyorum. Adet tarihine göre 7 haftalıksa bulantın yoksa şükr et sən dua et olmasın 😄😄😄
Papiiii Hanifedurmus inşAllah canim iyi olur umarım🙏ben zaten yatiyorum hematomam var benim kanama alanim 10 gun sonra kontrol var umarim geçer dusuk riskim
Hanifedurmus Papiiii ay o zaman çok dikkatli ol benimde eşimle kan uyuşmazlığı vardı 12. Haftada kanamam oldu hemen hastaneye gittim. İğne filan yaptılar progestan kullandım şükür bı sorun olmadı. Doktorum sadece lavabo ve yemek için yerinden kalk dinlenmen lazım dedi 2 hafta paso yattım. Ve atlattık sende çok dikkatli ol ağrın kanamn vs bişi olursa ihmal etme Allah’ın izniyle bişi olmaz ilk aylar oluyomuş zaten ufak tefek sıkıntılar ☺️
Sonundabende Happymami sok adet tarihiniz beydi acaba benim 24 mart her uygulama farklı gösteriyor 7 , 8 keseyi gördük doktor iki hafta sonra kalp atışı icin gelin dedi carsamba gidecez cok heyecanlıyım