Kzlar cumartesi günü on iki haftalık oluyoruz ve folik asit bitiyor ve salı günü randevum var iki gün için folik asit almiyim diyorum doktor 12 inci haftada bırakicaz demişti kontrole gelene kdar sadece kullanicaktim. İki gün için bişey olur mu üçüncü gün zaten kontrol var vedigi vitamini alıp kullana bilicem