Sevgili hanimlar merhaba .Ocak 21 de kuzumu kucagima aldim .Spinal sezeryan ile doğum yaptim.Ilk gece hastahanede sütum gelmedigi icin bebegimi hemsire mama ile besledi vee bizden biberon istedi bizde eczaneden normal fiyatli ucundan süt akışı cok hizli olan biberon aldikm.sanirim hata ettik 😑😑su an 11 günlük olduk .Ne yaptiysam mememi tutmuyor.Kendini arkaya dogru ittiriyor.Mecbur mama +süt sağimi ild bebegimi besliyorm.Bu sefer anne memesine yakin olan lansinoh markasinin biberonunu aldik.Sorum şu ki biberondan sonra bebegim memeye dönuş yaparmi? Çok caresizim ona mama veriyorm geceleri cunku gece çok mizmiz süt sagmak baya zamanimi aldigi icin mecbur mama veriyorum😔😔sizin bebeleriniz biberondan sonra mamaya donus yapti mi