Kozlar yakın zamanda babamı kaybettim .ama ben zaten hep babamın adını koymak istiyordum bebeğim olursa hep Habip katacağım diyordum . Şimdi oğlum olacak inşallah Habip katacağım ama yanına güzel bir isim daha katmak istiyorum hani belki ilerde Habib’i kullanmak istemez diye yanına güzel modern şimdiki isimlerden katmak istiyorum. Habib’in yanına be katabilirim güzel yorumlarınızı lütfen paylaşın