Ozrnftm bende ilk zamanlar böyleydim kendimi düşünerek yoruyordum yoksa hamile değil miyim yolunda gitmiyor mu vs diye, 8.haftada özelde doktoruma gidip sormuştum hiçbir sorun yok bebek gayet iyi bulantılarının belirtilerinin olmaması da iyi bir şey olsa daha kötü olursun demişti, ertesi gün benim bulantılar baş dönmeleri tiksinme her şey başladı ve şu an 13.haftamdayım bir yandan af edersin öğürerek yazıyorum 16.haftaya kadar geçmez bulantıların dedi☹️ Yani bu günlerin tadını çıkar canım belki hiç belirtin olmaz belki de çok belirtin olur hamilelikten hamileliğe değişir. Hatta doktorum belirtilerin gidip gelebilir demişti normalmiş yani içini ferah tut🌸💞