Gzmhkn Allah nasip ederse oğlum olacak isim konusunda çok kararsısız eşimle. Uygar cesur yüksel ve ömür arasında kaldık karar veremiyoruz sizler ne dersiniz. Erkek bebeği olacak anneler karar verdiniz mi ne koyacaksınız oğluşlarınızın isimlerini ☺️
Seher7213 Gzmhkn Evet benimde 2. Gebeligim bi kızım var adı SARRA LİNA şimdide 23 haftalik gebeyim oğlum. Olacak nasipse onada SİRAÇHAN düşünüyoruz ins
ElifAbr ozgeya Uygar haricindekileri eleyin bence 🙂 ben de erkek annesi olacağım sanırım net değil %60 bazında konuştu doktorumuz, eşim Doruk istiyor ben Kayra veya Bulut seçenek çok ama eşimle hamile kalmadan once de Doruk diyorduk 💟