Anneolmahayali 1 bucuk senelik evliyiz en başından beri çocuk istiyoruz olmadi her ne gerekiyorsa baktirdik eşimle beraber hicbir sıkıntı yok ikimizde de ama olmadi bu ay mfk yöntemi denedik adetime 13 gün var inşallah bu ay olur buraya hamileyiiimmm yazmayı o kadar çok istiyorum ki lütfen dua edin kızlar🥰🥰❤
Deletedmom73711 Anneolmahayali Regl döneminize kadar denemeye devam edin, 13 gün varsa daha yeni yumurtladınız veya yumurtluyorsunuzdur. İnşAllah en hayırlı zamanda nasip olsun.❤️🙏🏻
Zulal_00 Anneolmahayali Rabbim tez zamanda sana da aratmadan versin, kucağını doldursun inşallah canım ♥️
Anneolmahayali Deletedmom73711 evet geçtiğimiz 2 gün yumurtlamamdi takvime göre ve akintim da vardı normalde hiç düşünmezdim adet günüme kadar ama bu ay çok düşündüm nedense yaa amin inşallah kuzum
Asudeprenses Anneolmahayali takvime çok güvenme cnm,her kadının yumurtlama dönemi farklı, ama o takvimler sabit aynı günü gösteriyor, en iyisi ovulasiyon testi ile denemek ben 2 kere onunla hamile kaldım,ama akıntı olmuş ve değerlendirdiysen inşallah tutar🤲
Anneolmahayali Deletedmom455465 normalde hiç düşünmezdim ben doktor bir sıkıntınız yok deyince bizde akışına bırakmıştık ikimizde hiç düşünmüyorduk ama cevremde bu ara hamilelik haberleri duyunca bu ay nedense kafama taktım bende ama herşeyin hayırlısı allahım inşallah sağlıklı bir evlât verir banada
Anneolmahayali Asudeprenses yok takvime güvenmiyorum zaten kuzum adet bittikten sonra 2 günde bir veya 3 günde bir düzenli ilişki oluyor zaten takvime göre hareket etmiyorum geçen ay ovulasyon testi de aldım ama onu yaparken daha çok düşündüğümü farkettim bu ah almadım o yüzden bende dua edin Olur mu bende annelik duygusunu yasayım 1 tanecik olsa herşeyi yapacağım inşallah 🥰
Anneolmahayali Cerennnn5858 ben onun ürünlerini almadım aktardan bal polen arisutu karışımı aldım onu 1 tatlı kaşığı yiyoruz eşimle sabah akşam ve keviboynuzu özü pekmezi içiyoruz
tiniminihanim_ Anneolmahayali akintinizi takip edin, ve gördüğünüz an 3 veya 4 gün üst üste değerlendirin. Her ilişki üzerinden 24 saat geçsin. Malesf takvimler yalan vucudunuzu bilemiyor 🥰 İnşallah sizde çok güzel anne olacaksınız yeterki stres kaygı azalsın 🌸 Sizde bize Dua edin.(3 gunde bir ilişki baya uzun süre kaçırıyor olabilirsin. )
Anneolmahayali tiniminihanim_ 3 gün olduğu nadir oluyor genelde 2 günde bir oluyor inşallah kuzum hepimiz güzel anneler olacağız inşallah 🥰🥰
Dilekhasta Merhaba adet düzensizliğim var hcg testlerim hep 0.2 2.30 çıkardı sürekli iki gün önce 0.100 çıktı yükselir mi diye dün yine hastaneye gittim bu sefer de 2.30 çıktı kasıklarım 2 gündür çok yoğun şekilde agrıyor çok hafif 1 2 damla lekelenme oldu sizce hamilelik var mı hcg yükselir mi daha lütfen Bilgi verin 🙏🙏
DeryaSekban Dilekhasta bence 1 hafta bekleyip tekrar kan vermeye gidin derim ben. Olabilir neden olmasın. Gönlümüzü ferah tutun benimde adet düzensizliğim vardı. Hatta o yüzden benim son regl tarihimi dikkate alamıyoruz. Ultrasonun dediği tarihe göre hareket ediyoruz. 🧚♀️
DeryaSekban Anneolmahayali rabbim gönlünüze göre versin. Biz ilk 3 ay denedik bir türlü hamile kalmıyordum bir sorunda yoktu. Kontrol altındaydık. Fakat psikoloji gerçekten çok önemli en son eşime dedim ki takip etmiyorum her gün denicem bu nr ya böyle dedim o ay ne yumurtalık takibi yaptım ne bir şey ne kadar sağlıklı bilemem ama doktoruma söylediğimde bayağı gülmüştü. 3 ay boyunca çocuk denedik diye ilaç içerken dikkat ettim alkol alırken dikkat ettim sigara bile içmiyordum son denediğimiz ay dedim ki girmicem o psikolojiye. Öyle bir saldım öyle bir umursamadım ki anlatamam 2 günde bir devam ettik öyle 😂 32 haftalık hamileyim. Çok şükür yavrum o kadar sağlıklı bir bebekki yatıp kalkıp şükrediyorum rabbime. İnşallah sizinde en kısa sürede kucağınızı doldurur ❤
Anneolmahayali DeryaSekban allahım sağlıklı ailesine bağlı uzun ömürler versin insallah kuzum amin insallah bizede nasip olur 🥰