Vitamin tarzı ilaçlar sabah içilir çünkü gün içerisinde sana enerji vermesi için. Gece içtiğin vitamini vücudun eritemez. Sabahları kahvaltıdan sonra içmemi söyledi doktorum. (Bunu iki farklı doktordan duydum) Evet kokusu biraz tuhaf bende kullanıyorum ama vitaminlerin içinde en iyisi oymuş doktorum bir şey yazmıştı bende bunu sordum o daha iyi onu kullan elinde varsa dedi bende vardı çünkü. Ben kokusu için çözüm olarak kendimi hazır hissettiğimde nefesimi alıp tutuyorum ki içine kadar kokusunu almayayım diye. Bence denemelisin bu şekilde elinde falan çok bekletme daha çok kokar. İçeceğin zaman çıkar paketinden. Özellikle sabah kahvaltıdan sonra içmelisin.