Merhaba kızlar, sizden bir konuda bilgi almak istiyorum. Ben 1.5 senelik evliyim 1 senedir de çocuk düşünüyoruz henüz nasip olmadı. Doktora gittiğim de rahimde et beni olduğunu ve alınması gerektiğini söyledi doktorum gebeliğe engel bunun olduğunu söyledi. Ve bende o ay histereskopi oldum. Daha sonra ki ay tekrar gittiğim de bu sefer de yumurtalarımın büyümediğini ve tembel olduğunu söyledi bunun üzerine bana anovart diye bir ilaç ve folik asit başladı Şubat reglimde de femara başlayıp takip edileceğimi ve iğne vurulacağımı söyledi. Şimdi reglimi bekliyorum size sorum şu benim reglim düzenli, kilo problemim de yok bu bahsettiğim durum pco mu oluyor ?