Arkadaşlar merhaba, 23-24.haftalar arasındayım, dün 14.00’ten sonra bebeğimin hareketlerini çok nadir hissetmeye başladım. Hatta bu sabah işe gitmeden önce doktora gidecektim ama ufak bir hareketini hissettim, takip edeyim dedim. Daha önce başına gelen arkadaşlarımız var mı🙏🏻 Neden azalma olur,
(Biraz evhamlı gelebilirim, ilk hamileliğim, ikili testim çok riskli çıktığından beri (1:50 risk) psikolojik olarak rahat değilim, dna testi güzel geldi ama yine de rahat olamıyorum…) :(