Merhaba hanimlar 🌸 16. Haftada doktor kontrolüm vardı o zaman doktor gelişimi bı hafta önce demişti. 🧿 Yani 17 haftalık gibi de dusunebilirdik. Şimdi de 17+5 diye düşünebiliriz. Ama özellikle 15 haftadan sonra başlayan bu aralarda sıklaşan küçük kramplar var. Uzun sürmüyor ama ara ara göbeğin alt kismindan vuruyor. Bunlar normal mi sizce? Bu haftalarda bunu yaşayan var mı? Bebek büyüdüğü için, rahim büyüdüğü için normal bir durum mudur? Beni rahatlatın kurban olayım ya