Annekubra canım çok kötü sancılanıp korkup acile gittiğimde gazdan dolayı olduğunu öğrendim. Dahası 10. Haftama kadar gaz sorunum yüzünden karnımdan bebeği net göremedik hep alttan bakıldı 12. Haftadayım şimdi geçti şükür. Gaz problemi çok normal yani hele benim ki seninkinden daha fazlaydı anladığım kadarıyla geçiyor sonra zaman zaman oluyor tekrar geçiyor 😊