mommy6 Kızlar 6+5 hamileyim. Kalp atışını geçen hafta gördük ama duymadık. 25 ocakta betam 19.804 tü 30 Ocakta sayı 52.606 oldu. 5 günde artışı bana az geliyor. %60 ı tamamlamıyor sanki. Korkuyorum bir sorun var mı sizce? Yolk kesesini de gördük.
Alparslaninannesii mommy6 keseyi gördükten sonra ztn tekrar beta vermenize gerek yok kafanızı bunlarla doldurmayın lütfen
Seda5892 mommy6 betaya takılmayın keseyi de kalp atışını da görmüşsünz belli sayıdan sonra cihazlar yanlış ölçebiliyomş doktorun öyle demişti bana
baby_mama mommy6 1 kere kan verdim daha da vermedim ya ne gerek var böyle strese girmeye. Doktor neden böyle bir şey istedi bir şeyden mi şüphelendi? Biz kese kalp atışı görünce 1 ay sonraya randevu vermişti
benimmdunyamm mommy6 keseyi gördükten sonra betaya bakılmaz ulturasyonlla devam edilir 6+1 de kalp atışını bendede gördü dinleyemedik bebek küçük diye 2 hafta sonra gittim 8+4 de dinledik şükür betaya gerek yokkk
mommy6 Seda5892 zaten geçen hafta yanlış bakıldı betam 10 binden bi anda bine düşmüş gösterildi şok oldum. Sonra yanlış bakıldığı anlaşıldı çok şükür
ipekveatlas kese + bebek görmüşsün daha ne betası bacım takılma bırak doktorun bakmak istiyosa baksın. benim de bebek göründü kalp atışı göründü ama duyulmamıştı2 haftaya duyarsın