Alparslaninannesii Kızlar adeti iki aydır 26 günde bir oluyorum bu ay da bekledim günüm dündü bugün de ne gelen var ne giden sizce eski adet döngüm olan 30 güne bire göre mi test yapım bugun 27 . Gün yapsam mı adet günüm gelmeden 3 gün önce negatifti .
Si-bel Alparslaninannesii bu durumu bende yaşadım hemde 3 ay arabamı arabamı derken Du an çok şükür ki hamileyim cnm inşallah sende güzel haberlerle dönüş yaparsın bekle ben öğrendiğimde sadece bhg 7 çıkmıştı olmazsa eğer hasta kan ver direk idrar testleri ile uğraşma bekleme derim Rabbım en kısa zamanda nasip etsin inşallah
asraca Alparslaninannesii bende bu ikilemde çok kalmıştım ama adet döngüne göre hesaplamalısın ve ay döngüsüne göre de test yapmıştım silik çıkmıştı oda sabah ilk idrar gün içinde yaptığım yok gb sabah daha belirgin ama yine silikti bir sabah ilk idrarla yap silik te olsa çıkıyor yada erken gebelik testi var o adet döngüne göre 6 gün önceden veriyor yani ben adet döngüme göre çukmaz diye 5 gün daha bekledim ay döngüsünü gününü bekledim yaptım silik çıktı sonra 2 hafta bekledim sağlık ocagına gittim 6 haftalık çıktı şimdi 8 haftalık az daha bekliyorum randevu aldım dr kalp atışı için ama folik asit vitamin kullanıyorum ilk gebeliğimden biliyorum
Alparslaninannesii Göğüslerim her ay şişer bu ay da şişti ve ağrıyor karnım adet olduktan sonra başlar ağrısı ama karnım ağrıyor ve arada bel ağrısı oluyor değişik birşey yok
Papiiii Alparslaninannesii bekle canim sen ayin 5i olsunn yaparsinn eger adet gecikirse simdi bilemezsin eski adete donuyor ola bilir
Alparslaninannesii Si-bel O zmn ayın 3 u geçsin olmazsam sonra kan verim ama şöyle birşey var yarın radyasyona girecem birşey olur mu
Si-bel Alparslaninannesii tabiki çocuğa zararı olur bence bugün git kan ver en azından vsrmi yok görür doktur acilde bahtira bilirsin yagrin olmadan varmi yokmu bilirsin ben öğrendiğimde 6 gün var di adetim varsa zaten kanda çıkar cnm endiselenme
Alparslaninannesii Si-bel bilmiyorum cnm uzak hastane bana şuan sağlık ocağınds da saati geçti normal gebelik testi yapsam çıkmaz mı ki
Si-bel Alparslaninannesii erken gebelik testleri var cnm ondan al onlar en iyi sonuç veren testler yagrinsa saat kactayaa 2 saat felan önce gitme ihtimin varsa gitdinde yaptır bence en azından sıkıntı olmasın diye diyorum
Alparslaninannesii Si-bel evet cnm haklısın eşime test aldırayim varsa çıkar ztn eğer pozitif olursa kan veririm inşallah
Alparslaninannesii asraca yani geçti 27ci gün bugün 2 aydır 26 güne bir oluyorum eğer eskisi gibi olursa 30 güne olursam 3 Şubat’ta olacam
asraca Alparslaninannesii son iki ayı baz alabilirsin ama acele etme ergen gebelik testi al net çıkar
Alparslaninannesii asraca bilmiyorum cnm beklemek de istiyroum ama yarın film cekilecem zarar olur mu bilmiyorum