Seyma5 Korkacak bir şey yok, olacak olanın önüne geçemeyiz maalesef. Seninle aynı durumdayım, 6 haftalık düşük yapmıştım ve şu an çok şükür 5+4 hamileyim illa ki kaygılar vs oluyor ama düşük yapmamış dahi olsak yine olacaktı bu hisler. Önlem amaçlı progestan kullanıyorum, mümkün olduğunca dinleniyorum ve ağır işler yapmıyorum gerçi hoş bu dünyada alacak nefesi varsa biz ne yaparsak yapalım Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alırız. Şöyle düşün önümüzde 1-2 ay değil koskoca 8 ay var mümkün olduğunca stressiz ve mutlu geçirmeliyiz bazı şeyleri çok fazla düşünmek iyi değil, bol bol dua edip sabırla bekleyeceğiz kucağımıza almayı.❤️🙏🏻