Happybsrn Kbraergn göğüs kafesi ağrısı uzanmak zorlaşıyor , bulantılar, iştahsızlık 🙄onun dışında çok şükür iyi😊
gldn065807 Kbraergn 31+1 bugün kızımı gördüm geldim çok şükür biraz fazla bel ağrısı var artık ağırlaştım nefes nefese kalıyorum her harekette
busrakoylu Kbraergn 31+3 burun tikanikligi omrumu curuttu resmen geceleri haram ediyor uyku kalitesi sifirlara indi bel gobus agrisi oluyor su siralar kafama tansiyonu taktim takipteyim 10 gunluk bakalim hayirlisi onun dışında hamdolsun baska sıkıntı yok bakalim😒🙏
lllllg Ben 32 haftalık hem heyecan var hem endişe fiziksel olarak da ellerindeki uyuşma ve ağrıya ne magnezyum çare oldu nede Dr B12 verdiği ilaç…bu arada en son ne zaman gittiniz kontrole siz 30 haftalık iken bebeğinizin kilosu ne kadardı acaba?