Merhaba arkadaşlar cinsiywtte genelde hangisinde daha çok yanılıyorlar erkek deyip kız mı yoksa kızla erkeğimi karıştırıyorlar etrafta duyumlarınız nelerdir hani kız dedi erkek çıktı yada erkek dedi kız çıktı sizce hangisinde yanılma payı daha çok oluyo