Shewolf bnde orda yapicam hastane güzel bence ilgi alaka da iyidir eski düzen kalmadı artık hastanelerde malum artık herkes memmun olmadigi zaman şikayet etmeyi öğrendi önceden hiç birşey bilmiyodu insanlarımız öyle şikayet falan yoktu şimdiki hastanelerde ilgi alaka güzel yani ben kaç defa gittim memmunum