mesea Arkadaşlar Ankara Şehir Has. Doğum yapan var mı? Doktorlar mı yaptırıyor yoksa doktor sonradan mı geliyor bilgisi olan var mı?
Mehtapca06 mesea valla benim doğumunda bir ordu vardı oda da 7 kişi kim kim o acıyla anlamadım bile 😂
mesea Mehtapca06 hayırlı olsun doğumun 🤗 nasıllardı ilgileri daha sonra odaya aldıklarında imkanlar falan biraz anlatabilir misiniz?
Mehtapca06 mesea benimki 2020 yasaklarına geldi o yüzden kötü bir tecrubeydi daha yakın tarihli doğum yapanlar var burada onlar bilgilendirme daha iyi olur ☺️