Ekilemradahuc Kızlar merhaba ben bugun ikili test için doktora gittim ama vitamin yazdırmayı unuttum folik asiti ne zaman bıraktınız vitaminlere ne zaman başladınız bide ne vitamini yazdılar
Deletedmom_33 Ekilemradahuc Ben hiç folik asit başlamadım transfer önünden beri decavit kullanıyorum sade 36+4 olduk
_Lavinya Ekilemradahuc Doktorun yazdığının çoğunu yanlış bilmiyorsam devlet karşılamıyor zaten. Şu an sanırım 12-13. haftalardasiniz. Ben ikili test için gittiğimde doktorun Regenesis Max kompleks vitamini vermisti. 🌼
Oznurkk Ekilemradahuc gebeliğimin başından beri içiyorum hiç bırakmadım. Sağlık ocağında da yazdırabilirsin
Leylaelisa Ilk 3 ay kullan dmisti doktor bana folik asiti diger vitaminleri bulantm var diye icememistim ben 🙄
_Lavinya Ekilemradahuc yazabilir belki. Bilemedim yakınsa sorabilirsiniz. Sabah görmüş olsaydım ben sorardım 😌
Acemianne__ Ekilemradahuc şansını dene canım ben hep aile hekimime yazdırıyorum bittikçe ama ilk doktor vermişti
Acemi_annee1 Ayni durum bende de oldu ikili testin sonucuna gittim yine bisey yazmadilar 2 hafta sonra üçlü taramaya gel dedi o zaman yazar sanırım