Ozcnbsraa 15 haftalık hamileyim dünden beri kasık ağrılarım çok normal mi sizce çok endişeleniyorum???
Cigdemmylmzz Ozcnbsraa bende çok ağrı çekiyordum o haftalarda hatta böyle kasılıp ağladığımı biliyorum ama doktorum normal demişti bir sıkıntı olmadı. Ayaklarını uzatıp dinlemesin eğer hafiflemiyorsa bi doktoru la görüş ama mutlaka uzanman lazım
Ozcnbsraa Cigdemmylmzz çalıştığım için pek fazla dinlenmeye vaktim olmuyor ama içimi rahatlattın biraz teşekkür ederim 😘
Cigdemmylmzz Ozcnbsraa bende çalışıyorum canım valla izin alıp gittim yeri geldi daha çok tabi akşamları eve gittiğimde hep uzandım Allah var yemek bile yapmadım eşim yaptı hep sağolsun
Ozcnbsraa Cigdemmylmzz Ozgeliz bende kontrolümü beklemeden gitsem iyi olur galiba adet sancısı gibi aynıı
Cigdemmylmzz Ozcnbsraa 20.haftadayım hala adet olacakmışım gibi ağrı çekiyorum arasıra hatta böyle tuvalete girmeye korkuyorum adet olacakmışım gibi hissettiriyor😃
Ozcnbsraa Cigdemmylmzz ben de işte şu aralar aynı şeyleri yaşıyorum inşallah en yakın zamanda seninki de geçer 😇