Herkese merhaba, 39+5iz. Cumartesi öğlen nişan ve hafif sancılarla kontrole gittim,1.5-2cm açıklıkla eve gönderildim.. İki gecedir sıklığı 5dakikaya kadar inen sancılar çekiyorum, kesin doğuruyorum diye düşünürken sabaha karşı kesiliyor. Bu sabah kontrolde NST’de sancı çıkmadı, açıklık 3cm.. Yine eve gönderildim. Doktor gece yatış yaptırıp suni sancıya başlamayı düşünüyor ama kararı bize bıraktı. Suni sancıdan çok çekiniyorum.Belki kendi tecrübesini paylaşan birisi olur, bir de buraya post açanlar doğuruyor diye totem amaçlı paylaşıyorum. Herkese sağlıklı bir gebelik ve doğum süreci dilerim…