minikbebegim19 30+6 da Dr randevum vardı 3.hafta sonra gel demişti. Yarın 34 +0 oluyorum gideyim mi yarın
Defne2018 minikbebegim19 ben 314 de gittim 3 hafta sonra gel dedi 34 4 de gitcem yani yarın onları mı beklicem ben bebişimi özledim 😂😂😊😊
Leylaelisa Kiz ne fark eder allah askina gunu gunune de hesaplamazlar heralde ben hic gunu gunune hesaplayp gitmedm bi kac gun oynadi hep 😀