Sukrann_ Bugün şiddetli bir bel ağrısıyla ve ayak ağrısıyla uyandım aynı durumdan rahatsız oldunuz mu olduysanız ne iyi geldi neler yaptınız
MTugba Sukrann_ bendede bel ağrısı oldu cnm halada oluyor sıcak su torbası çok iyi geliyor. Geçmiş olsun
ceren_arslanbey Benim de sanki belime bıçak saplıyorlar gibi ağrı ve her an regl olucakmışım gibi bir sancı oluyordu sonra kendi kendine geçiyordu doktorum normal olduğunu söylemişti şuan 14 haftalığız artık olmuyor