JSBG 18.haftamda pembe bi lekelenme oldu arkadaşlar .Peçeteye silince gördüm.iki hafta önce covid geçirdim😷Başına gelen var mı böyle bir durum .Çok endişe ettim.
Mehtapca06 JSBG bende 18 haftalığım aynı tarihlerde kovid geçirmiş hiç lekelenmem olmadı doktora görün belki önemsizdir ama yinede için rahatlar
Susu_09 Haftadayim doktoru aradım sordum hastaneye çağırdı gittim düşük önleyici iğne yazdı bence sizde gidin
JSBG Gittim doktora arkadaşlar hem vajinal hem de üstten ultrason yaptı.Çok şükür hiç sıkıntı yok .Kanama da görünmedi.Her şey normalmiş.