Hmyt16 Kızlar bugün doktordan geldim bebeğimin kafasında kist olduğunu söyledi doktor ayrıntılı ultrason sonucunda öğrendim perinatoji bölümüne yönlerdi başına böyle birşey gelen oldu mu çok korkuyorum bebeğime birşey olurmu nasıl bir yol izlenecek .
Son_Almila Hmyt16 korkmam bu çok normal imiş ablam ve eşi de Dr. Gebeliğin de onların bebeklerinde de vardı geçti. Ayrtınlı Ultrosanda görünmedi benm gebelikte de vardı ayrıntılı nın haftasına kadar o da geçti
Son_Almila Hmyt16 içimi ferah tut. Onun açıklamasını şu şekilde yapmıştı bebek anne karnında gelişimi hücresel bölünmesi hızlı imiş orada Bi birikim olurmuş sıvı gbi bölünme esnasında o kist olarak geçermiş bebek büyüdükçe hücreler bölündükçe o da geçermiiş
Son_Almila Hmyt16 zaten Dr önemli değil dmeiştir muhakkak size benm Dr um önemli değil korkma geçer 10 gebeden 1inde var bu demişti. Hatta intertten araştırın içinz rahatlar
Karacaaa Hmyt16 canm benimde oglumda vardi ozele gidiyodum hatta 2 tane kist var denildi basinda okadr uzuldumki ozel olmasina ragmn cok korkutmuslrdi beni sonuclri kendi aile hekimime gosterdim cok sukur beni rahatlatti hic sorun degil bebek buyudukce onlr geciyor dedi oylede oldu oglum suan 4 yasini bitirdi cok sukur hic bi rahatsizligi yok bazen bos yere vok korkutuyol
Hmyt16 Son_Almila İyi yorumların için teşekkür ederim doktorum hicbirsey demedi sadece kafasında kist var perinatolojiye gitmelisin dedi iyice korktum