Mutlulugum ayy çok güzel bir düşünce canım 😌 bırak modern olmasın ama dedelerinin ismi olsun onların gönlünü yapmak daha güzel. Şimdikilerin koydugu isimler inan daha kötü isimler. İsim gayet güzel ve kulagada hiç kötü gelmiyor. Eski isim felan diye karşı çıkan olacaktır ama bu gidişle eski isimler daha nadir oldugundan daha değerli olacak😂