36+4 haftalık oldum. Dünden beri bebeğim aşırı aşağıda hareket edemiyorum yatakta dönmek bile ölüm gibi olmaya başladı. Otururken bacaklarımın üstünde karnım. Kontrole de daha var sizce niye böyle oldu? Var mı benim gibi olan bide belim aşırı ağrıyor