kardelenakyoll öğretmenim devlette çalışıyorum müdürüme de söyledim tamam dedi ama onlarda pek bilgisi uok RAM dayım ben okul kadar çok öğretmen yok tek hamile de benim önümüzden onların da tam net bilgisi yok ben diyene kadar haberleri yoktu hatta , peki nasıl bir süreç işliyor