Minauynk Kizlar ögleden sonra kontorolum var.suan 35+1 im Sezeryan mi normal dogum mu o karar verilcek sekerim düşüremiyoruz. Sabah 7 de olctugumde 231 di insülin vurmama ragmen bebegimin gelisimi 2 hafta ileride sekerim yuzunden riskli gebelige döndüm. Asagi dogru cok fazla baskim var ve plasenta ya cok yakin duruyor. Persembe günü ntsde ufak ufak sancilarim cikmisti neyle karsilasicagim hakkinda hic bir fikrim yok dualarinizi eksik etmeyin benden nolur 🥺🤲🏻
Aycha Minauynk Sizin ve bebeğiniz için her şeyin hayırlısı olsun, evladınızı miadında, sağlıkla kucağınıza alın, güle güle, kolaylıkla büyütün inşalah.
minikkelebegimmmmmm Minauynk vakti zamanı geldiğinde ikiniz içinde doğru zaman olduğunda sağ sağlim kavuşun inş bebeğinizle🥰🥰🥰🥰🥰