Sevgiliiiii Kizlar ikinci sezaryanimi oldum sizler kac gun yada kac ay sonra dikiş agrilarinizdan kurtuldunuz?
Elifgoktug1 Sevgiliiiii ya nasıl gec ti ilkinden daha ağrılı oluyor diyorlar doğru mu? Spinal mi oldun nasıl geçti azcık bahseder misin rica etsem
Sevgiliiiii Elifgoktug1 daha kolay geçti ilkinde baya yipranmişim agrim var suan yeni oldugu için haliyle dikislerim agriyor 2.5 yasinda kizim var allahtan annem var yanimda yoksa mümkün degil baş edemem
Elifgoktug1 Sevgiliiiii çok geçmiş olsun tez zamanda toparlarsin inşallah sağlıkla büyüsün bebis🌸🙏 bilgi icin teşekkürler 😊