Neslikra06 26+1 bugun şeker yüklemesi yaptırdım içeceği içtikten sonra bebekte çok hareketlenme oldu hıçkırık falan da oldu normal mi kızlar sizde de oldu mu
Leylaelisa Tatlı yedigimiz zaman hareketleniyorlar normal tabiki benim bebe su icsem yarim saat hickiriyor 🤣
Neslikra06 Ay canım ya benimki tatlı yediğim zaman bu kadar hareketlenmiyordu ne bileyim bi an şaşırdım yani hıçkırık tuttu çocugu vurup duruyor bir yandan iyi bari normalse😊
Aselinkooo Neslikra06 açmı yaptınız testi tokmu. Hastaneye ne şekil gittiniz yani. Ben öğleden sonraya randevu buldum da haliyle tok olucam gene de ister mi Testi merak ettim.
Neslikra06 Aselinkooo tok olmuyor gece 12 den sonra bişey yiyip içmedim açken kan verdim sonra 50 mg glikoz içip hiçbirşey yiyip içmeden 1 saat sonra tekrar kan verdim
Aselinkooo Neslikra06 güzel sonuçlarla inşallah. Bana şeker testin var sonraki kontrolde dedi ama aç tok Bi uyarı yapmadı tahliller yapılıcak dedi. Randevu bulamadım erkene. 27+4 oluyorum yarın gidicem vaktide geçmiş olucak galiba.
Neslikra06 Aselinkooo amin canım inşallah 🤲 28 haftanın sonuna kadar yapılıyormuş öyle duydum ben yine de sor ama bence sabah git şeker testine